Schemat pracy najprostszego gaznika

Schemat pracy najprostszego gaźnika. Paliwo ze zbiornika poprzez filtr-osadnik przechodzi do komory pływakowej . Dzięki istnieniu pływaka i zaworu iglicowego, utrzymywany jest stały poziom paliwa w komorze pływakowej. Po wypływie części paliwa przez otwór wylotowy , pływak opuszcza się wraz z zaworem iglicowym i paliwo ze zbiornika dopływa do komory pływakowej. Większa ilość paliwa niż potrzeba do uzupełnienia określonego poziomu nie może dopływać do komory pływakowej, ponieważ pływak unosząc się zakryje otwór wlotowy przy pomocy zaworu iglicowego i dopływ paliwa zostanie przerwany. W ten sposób paliwo w komorze pływakowej będzie stale utrzymywane na określonym poziomie. Poziom ten jest ustalony tak, aby paliwo podnosząc się na taki sam poziom w zagiętym końcu odkrytej rurki , nie dochodziło nieco do górnego j ej krańca. Przy suwie ssania, kiedy zawór jest otwarty i tłok porusza się do dołu, zewnętrzne powietrze będzie zasysane poprzez filtr powietrzny do rury powietrznej powietrze będzie zasysać znajdujące się w jej górnym końcu krople paliwa, rozpylać je i mieszając się z nimi porwie je ze sobą do cylindra silnika. W ciągnikach SChTZ i starych SChTZ-NATI, które wymagają wtrysku wody do cylindrów do systemu zasilania należy także zbiornik wodny , wodna komora pływakowa i zawór automatyczny, regulujący podawanie wody w zależności od obciążenia silnika. Do systemu zasilania należy poza tym regulator obrotów, który przez zmianę ilości podawanej do cylindrów mieszanki paliwowej, utrzymuje obroty wału korbowego na prawie stałym poziomie. Skład mieszanki. [przypisy: hurtownia portfeli, bramy segmentowe łódź, wiązar dachowy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: bramy segmentowe łódź hurtownia portfeli wiązar dachowy